Thursday, December 4, 2008

Happy Birthday, DAD!

today 4th of December is my dad birthday!!!
Happy Birthday, dad =)
we went Northam Beach Cafe to have dinner. We ate quite many things... haha! got udon mee, western fd, lasagna, choc mint cake, blended iced red-bean dessert. wow... so full ler... hehe=P

生日快乐,老爸!
祝你身体健康, 在主里荣耀神的名!
老爸他一年又一年渐渐老了,
我还在念着大学,
怎么那么慢啊?
我以为现在的我应该可以出来社会工作了
好让我爸妈可以享福。


有时候
我会对自己说
我一定要加油
赶快读完大学
赶快毕业
因为我讨厌读书!
哈哈

念大学有它的好处和坏处
有时会比较自由
可是忙的时候真的可以拿掉我的命
实在是太恐怖了
功课和考试同一时间朝向你
真的是不知所措
没办法
只好加油咯


i had captured some delicious food juz now, but some i din't coz too hungry liao ma...haha!





红豆冰 "Ang Tao Seng"






this cake is specially for my dad ---> Choc Mint
Happy Birthday, DAD!

No comments: